viernes, 4 de abril de 2008

Cena de juveniles

Como xa me foron comentando por ahi algun xogador dos juveniles hoxe viernes dia 4 de abril, celebran a sua cena de final de temporada no O' Adro.
Esperemos que todos se comporten e sobre todo o entrenador que vai a asistir a cena.
Como vedes na foto sempre ai bastante alboroto onde estan estes pero o mellor detalle e o do chabal que ten melenas que vedes ai a man izquierda, este ano non puido xojar pero a festa si que lle justa ben.

Bueno esperamos desde aqui que o pasedes ben, en proximas semanas celebrarase a cena de todas as plantillas unidas, esperemos que esteamos todos e o pasemos ben

Saudos Rianxeiros

4 comentarios:

Anónimo dijo...

nas votacions habia que facer distintas categorias. Eu creo que o que dou mais confianzas foi chemiña, diria que demasiadas, jejejejeje.......

Todos tratamos de facelo o mellor posible, inda que os xogadores non o crean asi.

Eu voteime a min mesmo, xa que nadie me vai votar.....


Narciso

TAVIO dijo...

Sin a experiencia e a motivacion de Jorge o equipo senior non conseguiria a mellor posicion en toda a historia do voleibol en Rianxo, e creo que se podria mellorar pero foi un ano complicado co tema das lesions.

^^GeR^^ dijo...

Narciso non vale votarse a un mismo!! xDDDD qe juay imos ter zona deportiva na plaia!!! :) non foi sin tempo..solo esperar qe a area non doia xDD e qe haxa xente pa xojar xD hoxe xa non fai o dia de onte pero a plaia ijual..jejeje besitos humedos

Anónimo dijo...

este viernes xa non vai entrenar nadie
?¿
e que e meu cumple e si vai aljien inda vou a darvos un repaso nos meus 23 anos
CAGADEVOSSSSSSSSSSSSS