domingo, 25 de mayo de 2008

3º puesto......


O pasado fin de semana os cadetes de CLUB VOLEIBOL RIANXO foronse a Sada a participar no Campeonato Galego no cal quedaron no posto numero 3.
No primeiro partido contra o Emeve Lugo demostraron que non foron moi ben mentalizados para Sada, parecian perdidos no campo e sin dar guerra nos puntos. Neste partido perderon 3-0.
No segundo partido outro tanto do mesmo, contra Sansa foron moi confiados e pensando que conseguirian a victoria facil pero non foi asi, volveron a caer 3-0.
E no ultimo partido do campeonato conseguiron a sua unica victoria contra Zalaeta, anque non xogaron o seu mellor partido superon xogalo ben e gañalo facil.
Non sabemos si cando disputaron os partidos o fixeran ben poderian gañar porque eso e un mundo pero seguramente 2º como minimo poderian quedar, pero esto non e para desanimarse, hay que seguir para diante que para o ano queda un ano fuerte en juveniles no cal se pode conseguir algo importante, asique moita sorte e a seguir entrenando.

Por outro lado informarvos que a directiva fixome saber que definitivamente a cena queda para o dia 6 de junio, non se vai cambiar mais asique intentade poder ir todos e todas, seguramente sea no Adro pero esto e mais a ora xa a confirmarei cando o sepa con total seguridad, pero seguramente Chema se poña en contacto con todos os xogadores de todas as plantillas para ver cantos somos e dar a ora e lugar

Saudos a todos e todas voleiboleros de RIANXO

9 comentarios:

Anónimo dijo...

Sen comentarios desto...

Solo decir q Brais e Hector qedaron 3º no galego d volei praia, e Eric e Cristian qedaron 5º ou 6º

Mario

Anónimo dijo...

a Foto de arriba como arrasa
mario y sus discipulos
cos brasos colleos de 2 en 2
jajaajajajajajaja

Bikitossss

Anónimo dijo...

Weno contade con mijo pa a sena e.Que ando desaparesido pero non morto.Cando empese a pretemporada a noite abisade.
O fial os cartos ke pajamos son pa a sena ou no?
KK

Anónimo dijo...

por ai mandouse un email
para o da sena asique
xa sabedes a quen lle apetesa ir
que o confirme e a quen non xa sabedes
AFORRA

Luisinho dijo...

Eu teño q pagar un cantidade para a cea q descoñezo JAJAJA q educado
Jorge dime canto teño q pagar JAJAJA
KK sigue vivo¿?¿?
Bueno aora a pregunta mais interesante:qen vai entrenar os juveniles despois da clasificacion deste ano¿?
JAJAJA
A cena no ourense vai deixar moito q desear xq a cena de finde curso non molou nada e pagamos 15euros asiq eu solo informo



VEÑA A COIDARSE

Anónimo dijo...

Luis debes exactamente 18 eurazos.E non lle des tantas voltas a quen vos vai entrenar, que o importante e que VOS teñades ganas de entrenar.

Levade cartos a cena que as multas non llas perdono a ninguen ;P

Anónimo dijo...

Jorge o meu xa estaba zanjado no?
bueno anque eu,,,,,, o mellor nn podo asistir a cea pero bueno tomade moitas por minnnnn ijiijjiij

Como di o meu compañeiro de piso, o traballo esta por riba da movida¡¡¡

^^GeR^^ dijo...

NON ME JODAS!!! Tanta sena tanta osta e o final non ves..non seras irman de chema ti non¿?vas levar unhas lavasadas!!!

Anónimo dijo...

JODER TEÑO QUE CURRA PORQUE O QUE VAI OS SABADOS TEN BODA E NN LLE PODO FASER NADA.. QUEN ME DERA IR A CENA XA O SABES
PERO A NN SER QUE O SABADO M VAIA OUTRO TEÑO QUE IR EU¡¡¡¡¡